Procjena nesreće

Mi smo zastupljeni osiguravatelji i vlasnici za vrlo široki spektar osiguranja potraživanja. To su uključene tone, nasukavanje, dismasting, mehanički kvar, požar, paljevine, krađe, tjelesne ozljede, štete trećim osobama, poplave, dok je u pohranu, latentnom mana, jamstvenih prava, odgovornost za proizvod, i teških vremenskih oštećenja.

Na današnjem konkurentnom tržištu, što zahtijevaju kvalitetne usluge popravka uz minimalne troškove.
U svim jadranskim lukama, u kratkom vremenu možemo naći prikladno shiprepair dvorište pogodno za niz planiranih zadataka. Osim toga, možemo nadzirati popravke kako bi se osigurala kvaliteta i učinkovite usluge.

Naša tvrtka također može organizirati putovanje za popravak usluge u Jadranu provesti kompletnu paletu popravak, remont iili održavanja.

Možemo voditi brigu o upravljanju i nadzoru novih zgrada, pretvorbe broda i / ili drydockings projekta. Naši menadžeri i geodeti projekt blisko će surađivati ​​s vama razumjeti svoje specifikacije, prioritete i proračun ograničava.

Savjetujemo vlasnicima provjeriti je brod se prije pregleda. Provjerite putem trupa armature, crijeva, obujmicama crijeva, isteka roka na sigurnosnu opremu itd. brod trebao biti predstavljen za istraživanja u čistom stanju s brodova papiri i razne opreme spreman za inspekciju. Ako ormarići su puni opreme, što će se tražiti da se praznih ormarića.Geodet može tražiti da daju neki manji demontaža nekim područjima, primjerice pristup lanca pločama.

Potičemo potencijalnim kupcima da bude prisutan na anketi. Naše je mišljenje da je kupnja pregled trebao biti unutar i izvan vode. Morat ćete se dogovoriti da vući po dvorištu brodom. Većina metara ponuditi pregled vući, kada se brod zadržao u lakat tijekom ručka razdoblja koja štedi troškove chocking itd. Ako vlasnik nije prisutan tijekom ankete će vam trebati da se dogovoriti za skipera da se premjestiti plovilo za vući. Ukratko suđenje more se obično može se provesti nakon vući. Nakon istraživanje je završeno, geodet će usmeno razgovarati o detaljima s kupcem.

Šteta Ankete

Mandatarot za štete anketi je normalno za jahte. Ako održati štetu na svoju jahtu, prvo napraviti onoliko koliko je potrebno kako bi se izbjegle daljnje štete, a zatim obavijestiti svoje jahte o vrsti i proces oštećenja. Ako savjetuje intervenciju jahte geometar, pregledajte štetu zajedno s njim i predstavnik predloženog popravak tvrtke.

Obim i način sanacije treba odrediti i uređen. Tvrtka za popravak i yacht geodet zatim izračunati troškove popravka neovisno jedni od drugih. Ako i približiti se istim rezultatom, inače procjena popravak tvrtke će biti prihvaćena. Ukoliko se to bitno veća izračunata geodeta, procjene drugih popravak tvrtke morat će se dobiti.

Načelno postoji samougovorni odnos između vlasnika jahte ( osiguranika ) i osiguravatelja , a drugi između vlasnika jahte ( kupca ) i popravak tvrtke . Zbog togavlasnik jahte mora organizirati i kontrolirati popravak sebe . Akopopravak svoju jahtu će se provesti u inozemstvu i ne može voditi brigu o tome sami , odnosno nemaju predstavnika na licu mjesta , obavijestiti svoje jahte o tome . On vam mogu pružiti dragocjenu pomoć , npr. by puštanja na hvarsku geometar s organizacijom i kontrolom popravak .

Repair – a Refitmanagement

Ako želite popraviti ili ponovno namjestiti svoju jahtu na Jadranu sigurno ste odabrali pravo mjesto . Za opsežnih radova je uvijek kompenzira dobiti procjene iz različitih tvrtki , iako , zbog razlike u troškovima popravka može iznositi i do 100% i više . Provjerite točno odnos između ponuđene kvalitete i cijene , i definirati svoj ​​popravak ili ponovno namještati kako bi što je više moguće detaljni i pismeno . Ako nistetehničar sami trebali naručiti jahte geometar s planiranjem rada , provjere procjene i kontrole kvalitete . Troškovi za to će se amortizirati u svakom slučaju .

Prilikom obavljanja pretvorbe, mijenjaju se brodovi težinu, opremiti, bočni avion ili težište je jako preporučljivo naručiti kvalificiranog jahte geometar s odgovarajućim stabilnost-, čvrstinu-, trim-ili bočni izračuni. Stabilnost, čvrstinu i navigacijski atributi mogu utjecati negativno, što utječe na operativnu sigurnost svoje jahte.

Adriatic stručnjak sa svojim stručnim znanjem je na raspolaganju u bilo potrebnog raspona.

Comments are closed